راه های مقابله با ویروس کامپیوتری
نوشته شده توسط : danial

حتما شما هم نام ویروس های کامپیوتری رو شنیده اید یا تجربه تلخ آلوده شدن کامپیوتر یا لپ تاپ تون به انواع ویروس ها و کرم های کامپیوتری رو دارید ، همانطور که حمله و حضور ویروس ها در بدن انسان باعث بیماری و ایجاد مشکلاتی برای آن شخص می شود ، آلودگی سیستم به ویروس و کرم هم باعث بروز مشکلاتی می شود. حال مهم ترین نکته در این شرایط راه های مقابله با کرم های کامپیوتری و مقابله با ویروس های کامپیوتری است. زیرا در صورت رها کردن ویروس ها و از بین نبردن آنها باعث آسیب های جدی به فایل ها و عملکرد صحیح سیستم می شود از طرفی ممکن است بعضی از این ویروس ها با هدف جاسوسی طراحی و تکثیر شده باشد که در این حالت اطلاعات شما هم مورد سو استفاده قرار خواهد گرفت.

 

مقابله با ویروس های کامپیوتری از طریق نصب آنتی ویروس

آنتی ویروس یکی از برنامه های مفید و کاربردی است که نصب بودن آن ها در هر سیستم کامپیوتری و لپ تاپ به شدت توصیه می شود. آنتی ویروس هایی نظیر نود 32 ، Avira ، Caspersky و ... وجود دارد که می توانید با خریداری نسخه اصلی آن و نصب روی سیستم تا حدودی امنیت ویندوزتان را تضمین نمایید. 

 

مقابله با کرم های کامپیوتری از طریق به روزرسانی آنتی ویروس

شاید دارید فکر می کنید که چرا در همان قسمت قلبی که در مورد آنتی ویروس صحبت کردیم ، به آپدیت کردن آن اشاره ای نکردیم. واقعیت اینجاست که تنها نصب کردن آنتی ویروس کافی نیست و باید این نرم افزارها مرتب به روز رسانی شوند که بتوانند عملکرد صحیح داشته باشند و ویروس ها و کرم ها تشخیص داده و آنها را از بین ببرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش های مقابله با ویروس ها و کرم های کامپیوتری به سایت مشاوره تلفنی هیواتک مراجعه فرمایید.

 

www.heyvatech.com/web/articles/view/1019/راه-های-مقابله-با-ویروس-کامپیوتری.html

 





:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: